♡ När min man fick reda på att han skulle bli pappa ♡

Börjar min berättelse om när jag berättar för min man att han ska bli pappa med ert ord, KÄRLEK ♡

Jag funderade på hur jag ville berätta för honom. Jag ville inte "bara" säga det utan jag ville överraska honom på nått kul sätt. 
Men jag ville inte att det skulle vara för genomskinlig och att han skulle ana något utan att det verkligen skulle dimpa ner som en blixt från klar himmel.

Då kom jag på att vi spelar en del kort och att det hade han inte tyckt var konstigt om jag frågade ifall han ville spela. Så jag pysslade ihop 3st egna kort där det stod:
•DU
•SKA BLI 
•PAPPA ♡

Under tiden maten höll på att puttra på spisen började vi spela. Jag var jätte nervös och lycklig, höll nästan på att avslöja mig själv eftersom jag inte kunde sluta flina 😉 Men vi spelade klart en runda och i slutet av spelet skulle vi lägga upp våra "göm" kort, som jag hade "glömt" att lägga upp.
Säger då, nää men jag har en bra idé, vi tar dessa korten istället. 
Och lägger upp korten ett och ett... 

Richards reaktion var underbar, först titta han på mig och sen på korten sen på mig och sen på korten igen.. 
Säger sen.. 
-Men skojar du med mig? Med världens leende, från öra till öra. 

När jag bekräftat att jag inte skoja, reste han sig, lyfte upp mig som ett litet barn och pussa hela mig, på huvudet, munnen, pannan, kinden, halsen sen en runda till med pussar ♡ Jag grät några tysta små glädje tårar och bara gosade in mig i hans varma stora famn. KÄRLEK ♡

Efter att han släppt ner mig gick jag och hämtade gravtestet och visade honom. Han lyfte då upp mig igen och bara höll om mig. Han sa flera gånger att han inte kunde tro att det verkligen var sant och att han älskade mig ♡ 
Jag förstår att han hade svårt att tro att det var sant. Eftersom jag gjort TVÅ TESTER innan hos läkaren som varit negativa och det var ju bara en vecka innan så han var väl inställd på att det inte blivit något denna gången. 
Vi pratade hela kvällen om våran framtid och hur underbart vi har det ♡

Nu ÄNTLIGEN ska min underbara man bli pappa till ett litet höst barn ♡
| |
Upp