Fortsättning på Livet i gott och ont

Ja jag fick ju sluta mitt blogginlägg lite mitt i eftersom jag blev alldeles för ledsen över min fina mammas bortgång.
Tänker inte gå in på det mer just nu men kommer definitivt vilja skriva av mig mer om min mamma i ett annat inlägg i framtiden. 

Fler händelser som hänt under dom två åren när bloggen legat på vänt är att jag inte längre lever med mina barns pappa Kenny, utan vi har gått skilda vägar och det har oxå varit en jobbig resa även om valet var mitt. 

Det kanske är svårt för många att förstå att det inte är lätt att vara den som lämnar i ett förhållanden lika mycket som att bli lämnad. Men för mig betydde separationen mycket ångest, skuld känslor och att jag verkligen var tvungen att ta tag i mig själv och mitt liv. Jag älskar fortfarande Kenny på ett sätt och kommer väl alltid göra det på ett eller annat vis eftersom han varit med hela mitt vuxna liv och varit med och gett liv till mina två barn. 
Jag och Kenny hade ändå tur om man nu kan se det så, att vårat förhållande tog slut innan vi blev ovänner och kanske inte hade klarat av att stå ut med varandra alls. Idag har vi en god relation och kan prata med varandra utan problem även om vi inte alltid är överrens.. 

Mina två små barn som inte är så små längre,  lever jag livet för varje dag, det är gympa, simskola och ridskola på schema varje vecka så livet går i ett och härligt är väl det. Man blir så lycklig av att se deras framgångar i sina intressen och hur dom varje dag lär sig massa med nya saker. 

Här har vi dom, mammas stoltheter
| |
Upp