Bröllop!!

I lördags var min bästavän Emelies och hennes Johans bröllop!! Och de var perfekt!! Vädret va lite mystiskt, solen sken starkt från ena sidan himlen och på andra var de mörktblått och de oskade lite lätt.
Vi var uppe tidigt jag och bruden för att åka till AmandasHårsalong för håruppsättningar:)
Sen var de massa förberedelser hemma hos Emelies pappa innan vi åkte vidare till VapnöSlott där bröllopet skulle hållas.
Jag och Emma(oxå tärna) hjälpte Emelie att få på sig allt och fixa iordning de sista på deras rum. Emelie blev otroligt fin:) Absolut den finaste bruden jag har sett iaf.!
Sen var de korttagning, tror de blev många bra kort.
Mina lilla familj var oxå där, Kenny, Nomie, Devin, Mamma och Pappa.. Nomie var blomsterflicka ihop med en annan liten tjej som heter Ädla. När vi gick fram till vigselplatsen gick, först Johan och deras pojkar Neo och Sam, tätt efter Johannes som är Johans bror och bestman sen gick jag och Nomie, Emma och Ädla och sist självklart Emelie! Jag grät under vigseln för de va så himla vackert, får till och med lite tårar i ögonen nu när jag tänker på de.
Sen efter vigsel tog vi alla ett gemensamt kort, med alla gäster och brudparet längst fram. Ska bli kul och se sen.
Efter allt detta åkte min mamma pappa och barnen hem och vi jag och Kenny festade.
Detta var en av dom absolut bästa dagarna i mitt liv, hade velat leva om den många gånger om...
Allt var bra, maten, folket, bandet, lokalen, lekarna, talen och självklart brudparet!!
Tack mina underbara vänner för en oförglömlig dag!!!
Allmänt | |
Upp