En helvetes lång & dryg dag!

Jag har inte gjort så värst mycket alls idag faktiskt. Gick upp lite senare idag än dom andra dagarna denna veckan, skönt. Nåt har ju varit allvarilgt fel på mig dom andra mororna då jag vaknat runt halv NIO! Jag brukar verkligen inte komma upp så tidigt.. Usch!!
Jag har varit & hälsat på Jannike & hennes plutt idag, De ända lite skojiga jag hittat på. Vi snackade messa skit & bara va. Gött!
Jag fick en liten flipp & tänkte att jag skulle bjuda Kenny på värsta gourmet middagen(ungsstekt rödspätta, kokot potatis, vitt vin & lime sås med broccoli) efter att han kommit hem från the work. Men oj vad dumt de blev för han har fortf inte kommit hem från jobbet & nu är klockan23:08. De va nåt som hade gått fel på bygget som dom behövde fixa innan imorgon.. Nu står min fina middag här på spisen & blir förhoppnings vis inte för osmaklig tills imorgon för han lär inte villa äta den så här sent..
//Amanda
Allmänt | |
Upp