Vi är nu i vecka 30.

Ja guuud vad tiden gått snabbt. Jag har varit super dålig på att uppdatera bloggen och det beror på att jag mått skit rent ut sagt.
Är iaf nu i vecka 30 och kan lite pusta ut, jag har nämligen varit sjukskriven sen vecka 25 pga att förlossningen höll på att starta då. Så denna graviditeten har varit jobbig och väldigt känslosam. Många besök på förlossningen och ett flertal sprutor och gyn undersökningar har jag fått gå igenom.
Jag är iaf fortfarande sjukskriven och har hårda direktiv på att vila och vara så stilla jag kan. Jag har kraftiga sammandragningar dagligen men dom har lugnat ner sig jätte mycket och är bara några stycken, och i jämförelse med innan är dessa rena barnleken.
En blid uppdatering får ni oxå, jag har nu gått upp ca 10kg och börjar känna mig ordentligt tung nu.

Allmänt | |
Upp