Paus från Livet i gott och ont

Ja jag tar en avstickare från mina inlägg om vad som skett under min blogg paus och vill dela med mig av min vecka än så länge.

Jag har som vanligt jobbat och har njutit av att hösten verkligen kommit nu och den har dessutom visat upp sig från sin bästa sida, oranga, gula, röda och rostiga toner pryder skogen så vackert. Tur som jag har jobbar jag nära skogen och får skåda detta vackra landskap. 

Jag har dock varit förkyld, men det hör väl till hösten kanske.. 

Barnen är tills fredag hos sin pappa och jag har verkligen kunnat kurera mig under en filt efter jobbet. Men förkylningen vill inte ge med sig ändå. Jag var på gymmet i måndags och det gjorde väl min förkylning ännu värre.. 
Men lite bättre känner jag mig nog. 

I morgon ska jag och Richard på husvisning, det ska bli spännande. Vi letar hus som ni förstår men det berättar jag mer om en annan gång. 

Bjuder på en bild som min kära vän Johanna plåtat under våran höstpromenad. Kärleken till hästar släpper aldrig, önska jag hade tid för att en dag ha mig en egen kuse.
| |
Upp