Kåvepenin!!

I söndags kväll åkte jag in med lilleman till akuten för att han inte kissat på 12timmar och inte fått i sig någon vätska. Han hade feber över 40 och med alvedon minska det inte något. Det visade sig att han hade fått halsfluss och början till öroninflamation på vänstra örat. Han fick pencelin(Kåvepenin) och ska äta det 3gånger om dagen i en vecka. Devin har varit jätte dålig hela dagen igår, inte orkat vakna knappt, jag har fått väka honom för att ge pencelin och alvedon. Han har inte ens orkat titta upp emellan åt och det har känts så hemskt:( Han har iaf börjat äta men bara ersättning än så länge. Gör väl för ont i halsen på honom. I dag är den dagen som Devin ska vara feberfri enligt doktorn, eftersom han ätit pencelin i 2,5 dygn. Han var dock inte feberfri när han vaknade, får se hur de blir under dagen, han är mycket piggare, men han vill fortfarande inte äta nåt mer än ersättning då.. 
Allmänt | |
#1 - - Sunes Mamma:

Stackars liten:-( gör ont i mig när jag läser hur dålig han är. Hej förresten. Hoppas ni har d bra annars. Jag följer allt din blogg. Vi har det bra häruppe och Nunis ska få ett syskon:-) kram på dig och hälsa familjen.

Svar: Hej på dig med:) Ja fy för när ens små är dåliga..Vad skönt att ni har det bra i ert nya hem:) Nämen grattis, så roligt för er. När blir detta?? Underbart och höra:) Kram på er oxå:))
Amanda

#2 - - Jasmine:

Hur är det med lilla Devin nu? Hoppas han mår bättre stackarn.

Svar: Jo det är mycket bättre. :)
Amanda

Upp