Hos LaFamilja!!

Började min färd mot Laholm med att skotta fram min bli, för snö var de i mängder utanför.. Fick till sist inse att jag inte fixade de själv, utan fick ta hjälpa av min hyres värd, men bilen satt fast så vi fick även ring Kennys morfar, som snällt kom & hjälpte till, å tur va de.. Till sist kom jag iaf loss med bilen, efter typ 1 & en halv timme:/ Nomie som hade somnat så fint i sin bilstol var nu vaken & trött på att sitta stilla, attans vi som har en lång resa framför oss, på 2 & en halv timma.. Men på vägen till bensin macken hade snuttan redan somnat igen, å sov ända till Varberg, där stannade vi & bytte blöja, jag gick på toa, Nomie fick mat & jag tog en paj(hade blivit lite pinsamt att komma in till McDonalds & bara använda toan & värma Nomies mat).
Nu är vi äntligen hemma hos Mammsen & Pappsen, & har varit här 2nätter redan.. Nomie har börjat med att ställa sig upp helt själv, stora stora fina Nomsan<3 Nästan så att hon går oxå ett steg har hon allt tagit mellan bord & stolar, jag är så stolt..!!
Här får ni se min stora tjeja som står helt själv & hennes mormor i kant & jag med min plutta:

Allmänt | |
Upp