Jobba!!

Nu är de bara idag & imorgon kvar sen har jag semester en vecka de ska bli GÖTT!! Jag har en delad tur idag så jag jobbar mellan 7-10 på morgonen & sen mellan 4-9 på kvällen.. Lite segt eftersom man bara går & väntar på att man ska till jobbet igen.. Nu är de en halv timma kvar sen börjar jag igen.. :(
//Amanda
Allmänt | |
#1 - - Sofia - 19 & Gravid:

Grattis till graviditeten =) bor i Alingsås, hittade dig på minbebis tror jag! Vilken vecka är du i nu? Jag är i vecka 20 redan, tiden går fort! =) Kram

#2 - - Sofia 19 & Gravid, smultronställen:

Är nästan aldrig inne på minbebis så svarar här ist. Jag vill inte skriva på nätet vart exakt jag bor =) Känns lite läskigt.. Men jag kanske bara är dum?! Hoppas allt är bra med magen!

#3 - - Caroline Nilsson:

hejhej!



Jag läste på en blogg att du gärna ville ha en bloggdesign? Om du nu fortfarande är intreserad kan du ju ta en titt på min blogg, jag gör gratis :)



www.karrodesigns.blogg.se

Upp