39,7grader i feber!!

Ligger i soffan, fryser och svettas om vart annat:(
Min underbara svärmor har varit här och hämtar Nomie så jag ska få vila.
Devin ligger här på mitt bröst och sussar så sött:) Han lättar verkligen upp de jobbigt:/ För jag kan lova att de är jobbigt!! Har inte haft sån här hög feber på många många år.. Om man inte räknar med när jag tog svininfluensa vaccinet.
När jag gick upp i morses svimmade jag i hallen och slog i mitt huvud i klinkers golvet, inte skönt! Har en jätte bula i huvudet nu:/ Jag har även spytt, säkert pga min höga feber!!

Fyy Fasen! Har nu tagit 2alvedon och 1ipren och känner mig iaf bättre.!

Här ligger vi, jag och min prick:

Allmänt | |
#1 - - Jasmine:

Usch, inte kul med feber. Se upp så du inte fick hjärnskakning när du slog i huvudet, då brukar man ju må illa o spy.

Upp