Skolan!!

Ja, jag kom in på komvux så i morgon börjar min första lektion, kl.8.15 med Naturkunskap B & senare på eftermiddagen/kvällen Matte B..
Känner mig lite nervös men känns ändå skönt att få börja leva inte bara leva i mammaledig bubblan(även om den bubbaln är toppen) men tiden med mamma lediga dagar börjar gå mot sitt slut.. Vi ska ju ändå vara super nöjda med att vi i Sverige får gå hemma såpass länge som vi får med våra barn & inte börja jobba när barnet är några månader gammalt..
Hoppas bara jag kommer fixa matten, de är ju de som känns tuffast för mig:/ Men ska verkligen ge allt jag har för att fixa den, annrs kommer jag ångra mig massor..
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Härligt Amanda! Klart att du klarar matten. Man kan allt bara man ger sig fan på det. Vad gör du med snuttan när du pluggar då??

#2 - - Amanda--The owner:

Ja de ska nog gå hoppas jag:P

Nomie ska vara hos Hilda & Kristina nästa vecka & denna var hon hos sin farmor. Sen blir de ju dagis:)

Upp