Jippi för magsjuka!!

Nää inte alls så jag känner. Inatt kom Nomie ner till oss och efter bara en kort stund började hon spy:( Inte roligt, 4 gånger spydde hon, men nu under dagen har hon inte spytt och de e skönt.. Dock har hon sovit nästan hela dagen, men de e nog bara bra..
Själv var jag uppe inatt för att, jag kände som om jag behövde spy och gå på toan samtidigt:( Men han värken de ena eller andra, utan jag svimma och låg väl avsvimmad en stund tills jag vakna och ropa på Kenny som inte hörde mig.. Efter 5-10min började hans mobil larm ringa och då ropa jag så högt jag kunde. För inte kunde jag komma upp själv med min enorma bebismage. Knappt jag kom upp med Kennys hjälp. Var orolig för mini men "han/hon" började röra på sig så fort jag lagt mig på soffan.. Sen började även jag å spy, fy fasen vad de e obehagligt!! Men känner mig nu bättre hoppas de håller sig så;)

Allmänt | |
Upp