Har hittat nåt så underbart!!

Nu är julen över och snart blir en liten tjeja 2år här. Nomie fyller nu den 14januari 2år, jag kan bara inte förstå de.. Att 2år har gått så fort är helt obeskrivligt. Jag är ju beräknade att föda dagen efter hennes födelsedag och har funderat på hur vi ska göra med kalas å så. Svårt! Att de blir ett kalas de kommer de, men ska man ha de den 14 som råkar vara en lördag eller e de att utmana ödet? Måste fundera lite till på de.
Iaf jag sitter och funderar på vad jag vill köpa till min dotter och har hittat ett så super gulligt sett som jag bara måste köpa till henne, här ska ni få se:
Om ni gillar detta, så titta in på hennes sida. w-collection.com
Allmänt | |
#1 - - Louise:

Fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dig och att du får en super bra dag , kraaam:-)

Upp