Min mamma!!

Just nu känner jag att alla mina tankar går till dig, mår så dåligt när jag tänker på allt du går igenom & att du måste känna dig rädd, & de vill jag verkligen inte.. Vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig, ALLTID..!!
Jag vill vara stark & inte tänka på allvaret vill att de ska gå över de onda, de jobbiga..
Du är min mamma & jag tar dig för givet i mitt liv, älskar dig så mycket min fina underbara mamma..!!
Önkar jag kunde vara där mer & stötta dig mer..
Du är den bästa mamman man någonsin kan ha..!!
Ja te volim<3<3<3
Allmänt | |
#1 - - ¨Sandra:

<3

#2 - - ¨Sandra:

Hur är det med henne? kramar<3

#3 - - Amanda--The owner:

Jo hon är stark & klara av de bra..! Hon har gjort sin sista cellgifts behandling så nu är de operationen kvar:/ Kram <3

#4 - - Mamma Lotta:

Älskar dej! I mitt hjärta är du alltid hos mej! <3

#5 - - Amanda--The owner:

Jag älskar dig med mammi<3<3 Du är alltid i mitt hjärta med<3

#6 - - ¨Sandra:

Okej det kommer hon att klara! Jag tänker på er allihopa!



Söta tofflor du köpte till Nomie:)



Kramar

#7 - - Amanda--The owner:

Tack..!! Ja visst var dom fina, jag är jätte nöjd:)

Kramar

Upp