Mors dag!!

Igår på Mors dag jobbade jag första gången sen Nomie föddes, jag ska inte börja jobba redan ut bara hjälpte till i affären för att de e väldigt mycket på Mors dag i en blomster affär. Dock var de ingen hit & de kom tyvärr inte så många vi hade hoppats på. Fast de hade varit mycket folk dagen innan, så alla pappor & barn har kanske lärt sig att va ute i lite god tid kanske?!? Ifall nu en dag innan e i god tid??

Kenny va självklart hemma med Nomie, de kändes jätte konsitgt att gå upp innan dom & åka till jobbet.. Men måste säga att de var kul att få jobba lite oxå.. Va ju bara 4timmar, hehe..

Till mamma skickade vi, jag, Kenny & Nomie en bukett i rosa färger & skickade även ett hjärta i sten som mamma ska få lägga från oss på min mormors grav.. Man får ju skicka när man inte kan gå & lämna:(

Och till min svärmor gav vi en liten zink vattenkana med en liten hjärtan på tråd(grönväxt) i.. Mycket söt..! Sen åkte vi & åt på resturang ihop med svärmor, Martin(svärmors sambo), Martins mamma & pappa & min svägerska Carolina. Tyvärr var inte maten toppen god men, hade trevligt iaf..

Här e min älskade lilla mamma.. Jag HAR verkligen världens bästa mamma.. Älskar dig mamma.!!

 

//Amanda

Allmänt | |
#1 - - Marielle:

Det blev jättefiiint. :) Men tycker nog att du blivit lite dålig på att uppdatera. :P

#2 - - Amanda:

Tack.. Sorry, blir så när man har myk att göra.. Ska bättra mig:)

Upp