Barn kalas & Sexparty m.m!!

Ja tänkte skriva om min helg, de har ändå hänt en hel del.
I lördags var vi, jag, Kenny & Nomie på Kennys kusiners kalas (tvillingarna Emma&Linus). Vi hade köpt ett pussel till Emma & en trollerilåda till Linus. Dom värkade nöjda med de:) Dom bjöd på hamburgare och jätte mummsig maräng tårta:)

På kvällen samma dag skulle jag på ett kalas till, min tjej kompis Lina fyllde oxå år. De blev 6 party, och sen ut gång till utestället Hotellet i A-sås. De va massor av tjejer och massor med skoj:) Kenny hade Nomie själv den kvällen, & de hade gått jätte bra:) Hon drack fint ur flaskan, bröst mjölk som jag hade pumpat ut under veckan.

Sen i söndags var de tyvärr minder kul, vi fick åka in med Nomie till barnakuten i borås, för hon hade jätte mycket hosta, snuva och de rossla som bara den i hennes luftvägar. Så vi misstänkte RS, blev jätte orolig. Till & med bad till en gud jag inte en s e säker på att jag tror på. Vill aldrig att hon ska bli sjuk igen..





//Amanda
Allmänt | |
Upp