Många dagar att ta igen!!

Ja igentligen va tanken att ska skulle skrivit tidigare men har tyvärr varit upptagen med massa annat. Idag e iaf en härlig sol dag.. Min vän Jannike & hennes son Robin var precis här och hälsade på mig & Nomie:) Så kul, blir ju inte så ofta man träffar dom, speciellt inte nu när dom flyttat ifrån vår lilla by..
Ska starx få besök av min jobbar kompis Linda & hennes barn Pontus & Felicia.. Ska bli skoj, hon har inte sett Nomie ännu & jag har inte sett hennes Felicia heller. Så de kommer ju bli kul..!

Igår va jag med Nomie på BVC. Hon vägdes & mätes 7910gram & var 64cm lång, våran lilla flicka e inte så liten längre.. Hon fick även 3st sprutor, & oj vad hon grät. Känns så hemskt att jag inte ens kan förklara hur ont de gjorde i mig.. Blev ju nästan arg på BVC sköterskan även fast jag vet att hon försöker göra de så smärtfritt som möjligt för Nomie.. Och sprutorna måste hon ju ta.. Usch, kommer man för evigt vara så här blödig.?

Nomie fick lite feber igårkväll äntagligen av sprutorna, men de hade gått över nu på morgonen..

Jag har även hunnit med att festa lite med mina tjej kompisar, varit på PotatisFestivalen & ätit langos, var & hälsade på hos Nomies Farfar, solat & mycket mer..

Snart e de Torsdag & då bär de av till GrebbestadFjordens camping, första trippen med våran husvagn:) LÄNGTAR.!



//Amanda
Allmänt | |
Upp