Familjen va ju & hälsade på!!

Ja i söndags eftermiddag/kväll kom min familj hit & hälsade på oss, för att fira mig på min födelsedag. KUL..!! Jag fick en ny säng madrass av dom, perfekt eftersom jag har jätte problem med min rygg & har ofta ont i den. Så tack så myket..! Har sovit mycket gott i den:) På måndagen sen åkte jag, mamma & Elina(minsyster) till Trollhättan Överby(ettköpcenter) och tog en hel dag med shopping, fixade naglarna, fick ju ett presentkort av Kenny för att få göra de, dom blev super snygga;) Mamma & Elina gjorde oxå sina naglar, sen spenderade vi dagen i alla affärer, de va en toppen dag.

Inköp: Trapp grind till Nomie. Armband i skin från Panduro. 2st PS3 spel till Kenny.
Mammas inköp till oss: Hoppgunga till Nomie. Pandora pärla till mitt armband.

Tack för en jätte bra dag..!!

Vi grillade på kvällen hela familjen plus att svärmor & hennes Martin oxå va med:) MYS..!!


//Amanda
Allmänt | |
Upp