Flyttat hem igen!!

Igår flyttade vi hem igen efter att vi bott hos min svärmor (Susanne). De e fortf mycket kvar att städa efter branden, men man börjar iaf se ett slut på de:) Jag tänkte jag skulle städa som bara den idag, men tyvärr har min lilla Nomie inte tänkt de samma. Hon vill bara ligga i mammas famn idag, sötnosen:)

Igår va vi (Jag, Nomie och svärmor) och handlade lite mat och lite annat, fotopapper och fotoalbum. Jag ska göra ett fotoalbum till jobbet, med blider på brudbinderier som jag och min chef (Ida) har gjort.

Var oxå på BVC med Nomie igår för vägning och mätning. Nu väger min lilla flicka 4.610 och är 56cm lång:) Var lite orolig för att hon inte skulle ha gått upp som hon skulle, pg.a att hon inte har velat ta de vänstra bröstet som hon brukar, bara smuttat på de i typ 3-4min sen har hon skrikit och jag har fått ge henne de högra bröstet istället.
Kan vara att hon kännt att jag varit obekväm för att de ända jag har tänkt på är huset och branden..! Jaja, nu börjar jag ju se ett slut på de iaf. Och jag hade inte behövt vara orolig för hennes vikt, hon gick upp mer denna veckan än hon har gjort någon gång:)

Bjuder på en blid av mitt charmtroll


//Amanda
Allmänt | |
Upp