En helt vanlig måndag!

Idag har jag varit inne i the city (Alingsås) & hälsat på min vän Ida. Hade massor att prata om:) Vi åkte in till köpcentret (Storken) & tittade på allt möjligt köpte dock inget nu när pengarna måste gå till min j*vla böter!! Tog en tripp till biblioteket oxå lånade lite böcker så jag kom ju inte hem tom hänt iaf, gött!!
Imorgon ska jag in till the city igen, för att gå på nåt som arbetsförmedlingen har fixat, tror inte de kommer bli så värst kul men de ska ju göras.
Nu på kvällen kom Ida & hennes kille (Roger) & hälsade på oss, vi grillade, men vädret va inte så bra så vi kunde äta ute, så vi satt i köket & smaskade.. Gött!!!! Nu har dom åkt hem & jag sitter här & väntar på att *Kenny ska komma in, han är ute med våran vovve(Lotus).
//Amanda
Allmänt | |
#1 - - Jolle:

Ser jätte gott ut:p

Upp