Hej&Hå!

Idag fyller en av mina bästa vänner Lina 21 år.. GRATTIS LINA!
Jag har nästan precis vaknat, väntar igentligen på Herman vi ska/skulle åka ner te stan & handla lite, men får se om han kommer. Han brukar inte komma så punktligt!
Idag har jag fått lön & tänkte spendera lite utav den redan idag;)
Lotus ligger här i min soffa & gnäller på mig, han vill nog ut i de fina vädret. Jag ser dock på min termometer att de bara är 1 plus grad. De är inte varmt.! Men solen lysser så fint, de kanske blir varmare under dagen. De hoppas vi på!
Har tyvärr lite inomhus jobb att gör oxå, diska & fixa med tvätten, de skulle jag ha gjort för nån dag sen & nu behövs de verkligen. Usch vad tråkigt!!
Igår läste jag ut ¨Olycksfåglen¨ av. Camilla Läckberg så nu måste jag köpa nästa bok i serien. Tycker verkligen att Camillas serie om Patrik Hedstöm & folket i Fjällbacka är super bra. Jag hade svårt att fastna i början, men efter ett tag gick de att läsa dom på rad. Jätte bra, har du inte läst dom tycker jag absolut du ska göra de!
//Amanda  
Allmänt | |
Upp