Vi ska ha en bebis!!

Nu äntligen kan jag skrika ut att jag ska bli mamma, jag fick för 6veckor sedan reda på att jag har en bulle i ugnen:) Har haft många känslor på en & samma gång. Nu har vi gått ut med det till dom flesta & tyckte därför de passa sig att  skriva om de här. Jag är nu i vecka 12 + 4.. Det är beräknat förlossnings datum till den 31/12-09 helt sjuk sista dagen på hela året, nu hoppas jag att jag kan hålla de till att de nya året börjar.. Kenny är jätte glad & har varit super hjälpsam nu när jag varit lite deppig.. Nu är jag bara glad, glad, glad & lite förvirrad ;) Har varit på 2st besök hos barnmorskan, som jag kommer att förkorta till BM.. Nästa besök är ett läkar besök & efter de ultraljudet... IIiiiiii...... Känner änså länge inte av att jag har en bulle där innen & hoppas jag kommer kunna känna de efter ultraljudet...
//Amanda
Allmänt | |
#1 - - Daniella:

GRATTIS tjejen :)

#2 - - Anonym:

Grattis!

#3 - - Ann-Sofie:

Grattis till er båda!!!!

Upp