Julafton!!

Min julafton spenderades med sambons(Kennys) familj. Först va vi hos Kennys pappa på julfrukost och delade lite julklappar, sen åkte vi och hämta våran Lotus(vovven) hemma och åkte vidare till Kennys mamma. Vi åt julmat, mumma.. Tycker de mesta på julbordet är gott. Sen blev de KalleAnka och julklapps utdelning. Vi kollade på film och spelade familjespel.. Kul:) Men kan säga att jag inte va i topp form, hade svullna fötter som en elefant, hemskt ont gör de oxå.. Sen fick jag ont i röven efter allt sittande:( Men annars en kanon jul, imorgon kommer min familj och firar jul med oss. Längtar efter dom..

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, har varit döds trött.. Kenny har varit världens bästa pojk och städat hela huset själv:) MIN BÄSTA KENNY!! Älskar dig!!
//Amanda
Allmänt | |
Upp