Tagen av The Cops!

Igår kväll efter jobbet blev jag tagen av polisen, för fortkörning.. Jag hade kört 73km/h på 50 väg, jag va igentligen mycket medveten om att jag körde förfort. Kör den vägen nästan varje dag & jag vet att efter korsen blir de 70 så därför höjde jag hastigheten.. Men de fick jag ju äta upp, jag blev så fruktansvärt förbanad på mig sj. Jag brukar inte vanligtvis köra förfort..!! Polisen berättade att han lika väl kunde ta mitt körkort på plats men att han va snäll & gav mig böter istället & en varning, bötern va på 3200kr..!! Fattar ni så mycket pengar de e sjukt..! Jaja jag lärde mig en läxa iaf & kommer inte köra så igen..
//Amanda
Allmänt | |
#1 - - Therese:

AMANDA DÅÅÅÅ :P haha fin blogg btw ;)

#2 - - Em:

Vilken osis! Pa ett satt tycker jag det ar bra att norden ar sa stranga nar det kommer till fortkorning & att det ar sapass hoga boter, men samtidigt kan jag inte lata bli att tycka att Sverige ska vara sa fruktansvart praktigt hela tiden...3 200 kronor ar helt galet mycket pengar! Stackare.

Upp