JobbaJobbaJobba!

Nu har jag jobbat sen i måndags, jag jobbar som florist i en blomster butik i Alingsås som heter HallbergsBlommor. De är snygg modern butik, med blommor & pynt i mängder. Mina jobbar kompisra är mesta dels super goa, vilket är skönt, hade inte kunnat jobba ihop med folk jag inte gillat. Idag va de ganska mycket kunder & de tycker jag bara är bra. Tiden går mycket fortare när man har mycket att göra. Jag hade en kund idag som beställde en brudbukett. Härligt! De är de roligaste med florist yrket alla brudbuketter. Kunden hade en jätte härlig, lite ovanlig idé, vilket passar mig utmärkt annars brukar alla bara villa ha en så enkelt bukett som möjligt. Rosor tätt sammans satta med rena stjälkar lite grönt under, de e typ de alla vill ha för tillfelet. Hoppas de kommer fler våghalsar med kuliga idéer!
//Amanda
Allmänt | |
Upp